Departamente SideMED
Atribuțiile ce implică toate departamentele:
Supraveghează toate workshopurile de la obținerea aprobărilor până la final, și ajută coordonatorul workshopului când este nevoie;
Reperează potențiali noi traineri în rândurile participanțiilor la workshop;
Menționează problemele apărute pe parcursul evenimentelor;
Ajută la promovarea și mediatizarea evenimentelor organizate de către SideMED și asociațiile partenere.
Departamentul Administrativ
- Ține evidența necesarului tehnic, utilizat în cadrul evenimentelor susținute de către SideMED sau în parteneriat cu alte Organizații;
- Asigură necesarul pentru viitoarele evenimente (instrumentar, câmpuri, plăci noduri, instrumentar special pentru WS avansate, mănuși, ace, fire etc.);
- Comandă materialul biologic;
- Asigură predarea și preluarea, în aceleași condiții, a necesarului utilizat în cadrul evenimentelor, pe baza unui Proces Verbal;
- Asigură inventarierea materialelor la inițiativa VP Tehnici Medico-Chirurgicale;
- Asigură montarea proiecției precum și sonorizarea în cadrul evenimentelor (cabluri HDMI, prelungitoare, pointer);
- Inventariază instrumentarul și materialele consumabile;
- Verifică starea calității instrumentarului;
- Pregătește obiectele necesare pentru coffee break (cafetiera, cafea, pahare, suc etc.);
- Menține toate lucrurile organizate în sediu;
- Asigură suport informațional pe partea tehnică în realizarea sau actualizarea prezentărilor aferente fiecărui workshop;
- Se informează în legătură cu achiziționarea materialului tehnic în colaborare cu Trezorierul.
Departamentul Științific
- Postează pe pagina de web și pagina de Facebook SideMED anunțuri și formulare pentru înscrierea cursanților la evenimentele SideMED;
- Selectează participanții înscriși la evenimente in funcție de criteriile existente, verifică statusul lor de plată și ține evidența cursanților respinși;
- Postează pe pagina de Facebook SideMED – Divizia Studenți anunțuri legate de adunarea Trainerilor pentru workshopuri;
- Răspunde întrebărilor adresate pe pagina de Facebook SideMED ce țin de furnizarea informațiilor privind evenimentele societății;
- Verifică și modifică prezentările din cadrul evenimentelor;
- Asigură prezentările pentru fiecare eveniment susținut de către SideMED sau parteneri ai Societății;
- Oferă informații necesare realizării evenimentelor, informații transmise coordonatorilor evenimentului respective.
Subdepartamentul de Îmbunătățire a calității
- Asigură calitatea prezentărilor teoretice;
- Asigură calitatea prezentărilor susținute de membri;
- Asistă în cadrul pregătirilor premergătoare workshop-urilor (care devin obligatorii pentru traineri) și verifică buna desfășurare a acestora;
- Evaluează orice modificare apărută în prezentările teoretice.
- Asigură buna pregătire a voluntarilor înainte de workshop, incluzând furnizarea materialelor necesare pregătirilor (ex. postarea documentelor cu explicații pentru anumite tehnici când este nevoie)
- Asigură buna desfășurare a evenimentelor SideMED intr-o atmosferă cât mai plăcută și profesională, atât pentru voluntari cât și pentru participanți.
Departamentul PR&Media
- Asigură o colaborare bună cu medicii, precum și cu sponsori ai Societății;
- Asigură comunicarea între Societate și medicii invitați în cadrul evenimentelor;
- Design/Grafică aferentă evenimentelor Societății, cu personalizarea acestora și trimiterea lor la imprimare, precum și asigurarea îndeplinirii formalităților (semnături și parafe UMFSTGEPTGM);
- Fotografierea și prelucrarea pozelor din cadrul evenimentelor Societății – preluarea, editarea și transmiterea lor către administratorul paginii de Facebook și/sau Instagram;
- Promovarea evenimentelor – idei/strategii de promovare în mediul online(postări, story-uri, video-uri) și offline, grafică cover, vouchere,colaborarea cu alte asociații în vederea promovării;
- Demersuri în vederea creșterii vizibilității Societății în cadrul comunității medicale.
Departamentul HR
- Supravegherea completării corecte și strângerea formularelor inițiale și finale după finalizarea fiecărui eveniment, păstrându-le într-o bază de date;
- Furnizarea Proceselor Verbale încheiate între departamentul Tehnici Medico-Chirurgicale și coordonatorii evenimentelor;
- Ținerea evidenței orelor de voluntariat comunicate de către coordonatorii de evenimente. Alocarea orelor de voluntariat se face în conformitate cu grila de acordare a orelor de voluntariat, prevăzută în Regulamentul Intern;
- Ținerea evidenței sumelor alocate voluntarilor la fiecare workshop, în conformitate cu grila de alocare a sumelor, prevăzută în Regulamentul Intern;
- Furnizarea datelor către departamentul PR&Media, corespunzătoare prelucrării diplomelor;
Departamentul FR
- Obținerea contractelor de sponsorizare sub diferite forme de remunerație (monetară, bunuri materiale sau alimentare, sau alte forme de sponsorizări);
- Obținerea de consumabile utilizate in cadrul ws asociației (papetărie, consumabile chirurgicale – fire chirurgicale, mănuși, instrumentar etc.);
- Facilitarea obținerii unor oferte avantajoase de la providerii de servicii utilizate de către asociație in desfășurarea evenimentelor – cazare, transport, locații evenimente, seri sociale, cine festive.